Onödigt

Fika nu?
Jag är grymt sugen på en magnum mandel, elr någon annan smarrig glass..jag är hungrig nu igen! Jag är alltid hungrig. Något fel på min matsmältning?

Egentligen skulle det ju inte göra så mycket om jag åt en sån glass idag, jag menar, jag ska ju ändå träna ikväll. Och jag är inte så pepp på det, för just nu är jag för sugen på glass för att kunna tänka på fotbollen.

Men ikväll ska jag vara duktig, jag ska först laga mat till mig och malin, sen ska jag träna fotboll och sen ska jag hem och göra en kladdkaka, för imorrn är det sista dagen på jobbet, så sofia och jag ska vara snälla och bjuda på kladdkaka :P



Och i helgen hoppas jag på fint väder för jag vill ut med båten, sola och bada :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback