Måndag hela dagen

Och dagen har ägnats åt skolan. Svenska, engelska, CAD och naturkunskap. Och ett stort FETT hål på tre timmar, man tackar. Så det blev till att åka hem, saret följde med så vi kollade på film, sen drog hon tillbaka till skolan och jag åkte till stan med Jossan. Sen när jag kom hem från skolan igen upptäckte jag att internet funkade igen och jag blev sketaglad, så det firas med en blogg, mohaha :)

Gårdagen blev bra med Mathilda :)
Hade apatråkigt på kvällen så jag deppade med en chipspåse i högsta hugg, usch. Sen skickade Mathilda ett sms, så hon blev räddningen till mitt deppanfall. En promenad med henne blev det i alla fall och sen när jag kom hem blev det dusch och nattinatti. Och fatta vad jag mådde, jag gick och la mig vid halv tio, rekord för mig tror jag!
Men inte var jag piggare idag för det, näe, försov mig i tjugo minuter, men jag hann, jag blev till och med färdig för tidigt, bra jobbat :)

Ikväll blir det promenad med sofia och nu blir det Eva och Adam.

Herrå,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback