Lördag/Söndag/Måndag/Tisdag/Onsdag

Helgen har varit helt underbart bra, och jag har förklaringen!
The Voice var väl inte så mycket å ha, men det var en kul grej bara, att ha något att hitta på.
Gröna Lund var okej, men åkattraktionerna var kanske inte så roliga. Jag åkte i alla fall lite, och Vilda musen var nog helt klart den roligaste (även om jag har trott att den heter Lilla musen hela tiden, men det upptäckte jag i Emmas blogg att den inte gjorde! )
Det blev en del shopping också, Klänning, T-shirt, inlines,strumpor....blahablaha, och jag är nöjd med mina inköp :)

Men det bästa var nog inte alla saker vi gjorde, och all shoppning, det bästa var att få vara med dom bästa i tre hela dagar, trivsel till tusen! <3


Igår var en sån där slapp-och-slö-dag. Vaknade vid 11.45, gick upp och åt frukost, hamnade vid datorn, drog hem till mamma vid 17, åt mat, drog på träning, duschade, pratade med Jossan, såsade vid datorn och sen gick jag och la mig.

Och dagen började med att jag vaknade vid 9.30, åt frukost, duschade, åkte inlines med Emma och sen hamnade jag vid datorn, och det är här ju nu sitter :P
Sen blir det en sväng hem till mamma, äta, och sen blir det filmkväll hemma hos Linnéa :D


Fy fan för att skolan börjar på fredag, jag vill verkligen INTE! Snälla, ge oss lite mer sommarlov, och då menar jag sommarlov, med sol, bad och massa ledigt. Jag är trött på att hösten redan är här! åååååååååååh.

Nu blir det depp och lite pepp inför kvällen,

Herrå,

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul att ni hade roligt ! Lite sådär grymt att du köpte inlines :D, måste varit jobbigt att bära på!

Postat av: Sofia

haha, jag trodde ju också att den hette Lilla Musen ;D

2007-08-23 @ 12:45:57
URL: http://sofiia90.blogg.se
Postat av: mattis

:) Det funkade, blev lite mycket där ett tag, med inlines, massa andra påsar och sen en fet resväska oxå :P

2007-08-23 @ 15:15:21
URL: http://matildautanh.blogg.se
Postat av: mattis

Jag tyckte väl att jag inte var den enda som sa Lilla musen hela tiden :P Mohaha

2007-08-23 @ 15:15:54
URL: http://matildautanh.blogg.se
Postat av: Emma

Haha...kanske den hette de då
Men ja e rätt säker på att de e vilda musen

2007-08-24 @ 13:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback