Lördag/söndag/fest/tack/dammsugare/blahablaha

Jodå, kvällen var bra. Folket var bra. Och jag hade roligt. Golvet såg ut som en gräsmatta när jag kom hem, så det var bara till att ta fram dammsugaren och dammsuga lite. Och nu har jag precis dammsugit och torkat golvet i hela huset, andra gången på typ tre dagar, fy fan!

Och pappa är för snäll. När han kom hem idag åt vi frukost tillsammans och så sa han: Det var ju bra att ni hade det bra iaf. Och jag är inte ett dugg orolig när du har sånt här, för jag litar på dig. Och så tycker jag att det är bra att man har lite sånt för sina kompisar, såsom fester och sånt, för man får lite andra relationer till sina vänner då. Och det gör mig ingenting att du hade det här hemma, jag menar, du bor ju oxå här, så det är väl inga konstigheter med det.
 Pappa är bästigast i världen <3

Och tack så jättemycket Emma, Sara och Hampus för att ni hjälpte mig med städningen inatt, det var verkligen jättesnällt av er, tacktacktack <3

Fotbollsträning om en timme och tjugo minuter, jag orkar inte egentligen, men aja, jag går ändå!
Och sen blir det bakad potatis hemma hos mamma och sen blir det en promenad med Mathildagullet.

Herrå ,

Kommentarer
Postat av: sofia

förlåt för att jag inte hjälpte till mer med städningen!! ångest på det...

2007-08-12 @ 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback