Kvällen

Matchen slutade 2-2, med noll mål och noll assister för mig.
Men jag är glad ändå, för det gick rätt bra för mig och för alla andra också.

Hänger vid datorn nu igen. Dålig vana? Oja,
Men jag måste fixa lite musik till lördag. Fixa lite annat oxå. Men folket är fixat, mohaha :)
Måste nog fixa lite kläder oxå!

Och när vi drar till Stockholm ska vi bannemej besöka lite second hand-affärer,
för jag tänkte hålla mig på en låg budget.

Kräftskiva på fredag och jag vet inte riktigt om jag gillar det.
Men du har lovat, så då får du hålla det också.

Funderar på en Sandor Slash Ida ikväll,
fast den är inte så jättebra, men jag har inget annat å göra,
så så blir det nog :)
Nu kanske? Jaa, nu..

Herrå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback