IngenRubrik

Nu sitter jag här igen, på stolen som har en dragningskraft så att man inte kan komma bort från den.
Msn, bilddagboken och bloggar, det är så den senaste timmen har sett ut. Måste egentligen städa mitt rum, men det får jag ta ikväll istället. Mathilda kommer vid två, så då blir det först promenad sen kolla på fotboll :)

Igår blev det Hultsfreds marknad med mamma, stefan och joel. Inget speciellt blev köpt, lite godis och så bara. Och på tal om godis så är det sista dagen idag som jag får äta godis,för imorrn börjar godisförbudet. Jag har redan lyckats en gång, så jag ska lyckas igen!

Kvällen blev väl också rätt bra, inte så mycket folk, men det dög. Och mitt intatuerade hjärta sitter fortfarande kvar, tack Linnéa!
Stan var väl rätt okej faktiskt, förutom det där, men det verkar som om det gick bra!
Hamnade på solemio med Malin och några finnar, och så kom värsta äcklet och jag led med Malin, men hon får skylla sig lite själv. Satte mig i alla fall hos Jonas,Oskar och någon Tobbe och pratade, det var roligt och osocialt.
Sen blev vi utslängda för dom stängde visst vid tre och då blev det lite Jonas- och Oskarprat utanför solemio, med Jolin också :) Sen blev det hemgång!

Och nu blir det dusch, fix och mathilda :)

Herrå,

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag ska nog också satsa på godisförbud! ;)
Jag har redan misslyckats en gång, så jag lär misslyckas igen! HAHA ;D

2007-08-26 @ 22:34:35
Postat av: MalM

min finne är inte äcklig.
men han bredvid var, sant.

2007-08-27 @ 15:03:38
Postat av: Mattis

Haha, lycka till sofia, jag håller tummarna för dig ;)
haha, okej..förlåt malin, din finne kanske inte var det då ;) men han som stod där och bad mig sätta mig var äcklig, riktigt jävla snuskig..förlåt :P

2007-08-27 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback