En dag, tre timmar och femtio minuter kvar!

Och dagen följer samma mönster som alla andra dagar den här veckan, enformigt och lite småtrist. Men det är gutt å få pengar för att sitta vid en dator och surfa :)
På tal om surfa, jag skulle vilja prova att åka vattenskidor någon gång! :)

image32

Och idag invigde jag mina nya brallor! :)
Fast dom åker upp när jag går :/ Böhö

Och nu är det bara en evig väntan tills hon kommer, sen blir det full fräs i Torpagrund, det kan jag fan i helvetes namn svära på! Mohaha.

Herrå,

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, det där sista var bra.. lär få höra endel "mindre finare ord" ;D

2007-08-02 @ 12:14:53
Postat av: Mattis

Haha, jaa, det var det jag tänkte på :P

2007-08-02 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback