Blandning á la Mattis

Bara fyra dagar kvar nu!
Och jag längtar som en gris!
Gutt som fasen ska det bli!

Och dagen har väl varit okej
Förutom att luggen fuckade sig i morse
Och stod rakt ut istället för att ligga ner!

Historiabajshelvetesprov imorrn
Och jag kan som vanligt typ inget
Men jag orkar inte plugga!

Och svenskatalen blir det inget med
Den här veckan! Men jag har skrivit
Mitt nu, så jag har mitt klart!

Och snart äre påsk och då ska jag
Faktiskt bryta mitt inte-äta-godis-löfte
Men jag kanske slutar efter påsk igen!

Kalmar igår! Bikini, shorts, tröjklänning
Leggings! Ja, det va så det blev!

Sovmorgon imorrn och den sitter
PERFEKT!

Nu ska jag väl fortsätta plugga på
ÄckelHistorian, bläääää!

Ha det Bäst!
Puss, Mattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback