Bäst i mängder :)

TröttTröttTrött, men jag orkar inte sova. Släckte lampan vid tolv i natt, duktigt av mig måste jag hålla med om! Hade ont i huvudet på förmiddagen, men jag får skylla mig själv!

Sovmorgon imorrn iaf, till 10.20, ruttet, börjar hellre tidigare och slutar tidigare än att börja sent och sluta sent!
Match imorrn, i Gamleby, seriepremiär faktiskt :D
Träningen gick sisådär, promenad efter iaf, gutt va det. Måste köpa nya fotbollsskor, får asont i fötterna och till på köpet får jag blåsor oxå! Jag har OntOntOnt! Och så måste jag köpa nya benskydd och en vårjacka!

Lördag: Småträning, stan med Bästigast, sola om solen vill vara snäll och fortsätta skina några dagar till :D
Söndag: Springa, va med en annan bästig :D
Måndag: FilmaFilmaFilma i Sörvik, med andra bästiga, kvällen???
Tisdag: Va med en bästig, kolla fotboll :D

Åh, jag njuter, det ser ut å bli mycket Bäst i helgen och i början på nästa vecka, UNDERBART är helt klart det bästa ordet :D

Men bäst av allt är ändå att vi är lediga fyra hela bästiga dagar :D

Ha det bäst, det ska iaf jag ha :)
 
( Förresten, utvecklingssamtalet va rejält meningslöst, typ 15 minuter och gubben sa inte ett skit typ, ALDRIG MER! )

Puss, Mattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback