24/ 4

I´m back again och det känns både roligt och lite tråkigt.
Längtar redan tillbaka till de varma dagarna med sol och bad, till alla roliga människor som finns på såna där ställen, såna som slänger ur sig massa konstiga kommentarer och tyvärr är det alltid jag som får ta emot dom. Typ andra dagen vi va där va det en man som annonserade om båtutflykter och så säger han till mig när jag går förbi: " Oh, You´re so white, you need the sun! ". Ah, man tackar!
Sen hade jag två toffsar uppsatta i håret en dag och då va det en som sa: "Pippi Langenstrumpen". Jättekul!
Och sen när vi gick på ett annat ställe va det en som bara:
-Hallå
och jag va ju lite artig och hälsade tillbaka, sen gick han efter oss och bara:
- Hej på dig! Hoppa, Hoppa, Lilla Loppa!

Så jag har typ solat, badat, ätit och hört konstiga kommentarer hela resan, underbart! Och Bästigaste dagen va när vi åkte och hälsade på Sofia och hennes familj :D



I helgen har det varit träning, träning, träning! Roligt, men jag kände hur mycket jag hade tappat på två veckor, trots att jag sprang två gånger och en dag gick jag en mil.
Men det va roligt och nu är jag NÖJD!

Träning va det ikväll också, jag va opepp så det gick skit för mig, som vanligt, men jag vet inte riktigt, jag orkar inte mer, men jag biter väl ihop ett tag till, annars lär jag rulla fram som en köttbulle om jag inte rör på mig!

Imorrn blir det Västervik med Ulrika och Anders, underbara dom :D
Torsdag blir det Utvecklingsamtalbajshelvete, hatar det, hatar dig, hatar ALLT! Bara det går fort, annars kan jag inte gå, för då kommer jag försent till träningen och det vill jag INTE!
Idrott också, det har blivit ruttet som fasen och snart är det dags för simhallen och det betyder Livräddning...Ååååh, hjälp mig här ifrån!!!

Valborg? Någon som vet något? Hör av dig isåna fall !!!

Nu ska jag ta mig en lång dusch och sen ska jag lägga mig och fundera på mina jävla problem! Lite musik i öronen gör det nog bättre! HoppasHoppas iaf!
Varför?!

Puss, Mattis

Kommentarer
Postat av: Saro

HAHAHAHHAHA, Dom där kommentarerna har du inte berättat om ;D HAHAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback