Trivsel

Åh, vad jag trivs överallt !! ♥
I skolan, hemma, med mina kompisar. Och speciellt mkt på fotbollsplanen!!

Ganska mkt fotboll nu på sistone. Fyra matcher på åtta dagar + två träningar, men det är kul och jag trivs !!!
Fast lite tråkigt att tränarna har slutat, hoppas det kommer någon ny, bra tränare!

Skolan är toppen och jag trivs hur bra som helst. Klassen är kanon och mina lärare.hmm, jaa..dem kan man ju prata om ; ) Haha
Kemiläraren är helt körd, men vi har kul, för vi skrattar åt henne hela tiden! Varje gång hon frågar om det är någon som inte förstår, så kollar hon alltid på mig! Haha, men aja, det gör ju inte så mkt..för jag fattar ju ändå inte!!
Och så kan hon inte säga mig, dig, själv och negativ.. Haha: Maj, Daj, Sjalv och Neeeegativ..HAHA xD
Och våran svenskalärare är lite speciell, kommer till skolan med folkdräkt och så håller hon på och säger Barnen till oss hela tiden. HAHA xD
Och matteläraren är lite mysko, eller är det bara Jag, Mimmi och Frida som tycker det !?

Nu har jag bara tio sidor matte kvar å göra, låter fint ( eller inte ). På måndag ska det vara klart : S

På tisdag blir det kalmar med tjejerna ;) Det ska bli roligt ! Då ska jag investera i ett par nya brallor och så SKA jag hitta några snygga tröjor oxå !!! Och skor !? Hmm, får se...

Men hjälp, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Haha.

Vännerna ♥
Familjen ♥
Alla ♥


Ha det bra allihopa // Matulda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback