Hej!

Äntligen, Äntligen, Äntligen!

Tack för hjälpen bästiga Sara! <3
Nu äntligen är min blogg fixad, så nu kan jag oxå blogga, precis som många andra!



Nu har skolan börjat igen och jag som många andra går på oscars.
- Jadå, det är roligt! Och klassen är okej! Nya kompisar och nya lärare! Men det funkar!

I helgen spelade jag två matcher, en vinst och en förlust. Och i onsdags va det vinst igen!

Igår orkade jag inte träna, haha..Lat! Jag åt pizza med familjen istället :P Haha, mycket nyttigare än å träna ;) Haha (eller inte).


Idag va jag med min braiga vän Emelie, hon är rolig hon :) Vi fikade på coffee house och sen så köpte jag en tröj/skjort/t-shirtgrejs, vet inte riktigt vad det heter. Svart är den iaf, och fin ;)

Ikväll ska jag vara med min fina vän Jennifer! Henne tycker jag om :)
Vi ska titta på film tillsammans, det ska bli roligt!

Ha det fint allihopa!!! 
 
                                        // Matilda









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback