Fina värld, Vad jag är att glad att jag finns!!

99401-9

Underbar dag med underbara människor!

I tisdags blev det Kalmar med brudarna, blev en toppen dag och jag köpte finfina byxor !!
Synd bara att tiden går så fort när man har roligt!



I fredags slutade jag och emma samtidigt, så det blev en fika på Nilssons och sen blev det en liten sväng på stan. Hittade en SuperSnygg t-shirt på JC för endast 330 :-  såklart att jag köpte den! ( eller inte).

Sen åkte vi hem och när vi stod utanför mitt hus så tittade jag på klockan, och..SHIT!
Jag - Emma, vet du hur mycket klockan är egentligen?
Emma - Näe, hur mycket är den?
Jag - 17.50 !
Emma - VA!! Åå, shit, nu måste jag verkligen sticka hem å packa!..ses snart !!

Haha, samling till matchen: 17.30 och Emma skulle hem till Mysingsö! Hahaha! Noll Koll På Klockan!

Sen va det iaf match och den blev det ju lite si och så med. Men Sara gjorde i alla fall MÅÅÅÅL!!! Och jag RÄDDADE ett MÅL. Och jag fick en FLÄSKLÄPP!!! HAHA xD


Efter matchen gick jag hem och åt Pizza :P Sen tittade jag på IDOL, satte mig vid datorn och sen sa jag godnatt till mig själv och sen somnade jag!



Idag vaknade jag innan klockan ringde. Har börjat bli van vid att gå upp vid halv sju..usch då, vilken hemsk vana!
Aja, klockan va iaf åtta, så det va väl lika bra å gå upp då. Åt frukost med min kära fader och lillasyster!
Sen tog jag mig en varm dusch, klädde på mig, packade och gick iväg till Klubbis!

MatchMatchMatch!
Vi spelade BRA, Vi va POSITIVA , Vi va BÄST, Vi skulle ha VUNNIT! Om det inte hade varit så att vi haft en cp-domare som inte kunde döma! VimmerbyVarning på honom!
Matchen slutade 4-4. Ett poäng iaf!



Match imon igen! RoligtRoligt! Hoppas det går bättre då!


Jag är sugen på godis, Sara. Katastrof! Det är inte söndag idag!!!


Ha det bra allihopa!

                                       // Matulda!

Kommentarer
Postat av: Sara

eeuumm, Matilda... Jag har humf, ätit godis idag... Men, Jag firade faktiskt gårdagens mål !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback