En Underbar Helg

Helgen har varit kanon!
Den började bra redan på fredagseftermiddagen då emelie och jag va och fikade. Emelie har beställt något från knappnytt.nu. Haha, hon är härlig hon!
Det blev inte sämre av att Janne ringde och fråga om jag ville spela med a-laget på lördagen, såklart jag ville!
Det blev en fin kväll med Jennifer. Godis+film = Perfekt fredag :P

Lördagen blev också en riktigt fin dag. Först Maxi med mamma och sen a-lagsmatch i Vimmerby. Visst, den kunde ju förstås ha fått sluta 1-0, men domaren va ju som han va, så det blev 1-1 tillslut. Aja, jag åt iaf minimorötter när vi åkte hem :P

Dagen blev oxå härlig ; )
Vaknade vid 06.30 av att det lät som om någon körde med en motorsåg i mitt rum. En bålgeting :/
Jag gick och hämtade mamma ,så räddaren i nöden kom släppte ut bålgetingjäveln.
Sen somnade jag om, och vaknade igen vid typ 10.00. Fast inte av något surrande motorsågsljud. Näe, jag vaknade av att jag sovit färdigt !
Efter frukosten, städade jag mitt rum och sen så gjorde jag mig i ordning. Sen gick Sofia och jag och kollade på f-13, förlust med 3-1. Vi åkte till Netto och köpte godis efter matchen :P
Söndag + Godis = Perfekt söndag
Sen pluggade jag Matte och Kemi. Vår Kemilärare är lite konstig. Varje gång hon frågar om det är någon som inte förstår så kollar hon ALLTID på MIG! Haha,men jag fattar ju inte, så det kanske är därför ;P Haha xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback