Allt från himmel å hav till Skoskav : )

Hej alla!
Åå, vilket liv jag lever! Det känns verkligen som om jag bara glider omkring på ett bananskal.Det enda hindret som finns på vägen är datorkunskapsprovet som vi har nästa vecka och som jag inte fattar ett dugg av. Men allt annat är bara så härligt underbart just nu så jag bara lever och har det bra!

Och i morgon ska vi till räddningstjänsten på studiebesök! Det ska bli roligt !!!
Och så ska jag vara med Jennifer i morgon också! RoligtRoligt :)

Och idag va jag hos frissan och klippte mig och gjorde slingor. Det tog ett tag, men det var det värt. Från 17.30-20.00 :) Men fint blev det tycker jag! 

                                                          


Ha det bra allihopa!
Det ska i alla fall jag ha : )

KramKramKram ♥

                                           // MatildaEsterAndreasson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback