99401-12

HejHej folket!


Hade svenska-prov idag, fy så dåligt det gick! Och läraren hade "normala" kläder på sig för första gången! Jag började nästan undra om hon hade blivit sjuk eller något.
Vi fick sluta 25 minuter tidigare från Kemin, så jag satt å väntade på Emma och Sara i en och en halv timme. Räknade matte för vi har prov på måndag! Usch! Och så när jag satt där och räknade, så kom Stefan å störde, å sen kom Linda och höll sällskap och sen kom Victor och började babbla å ta massa flumkort med min mobil..haha..Sen när Emma kom följde vi med Victor och spelade trummor, jag är riktigt proffs på det faktiskt!
Sen blev det en lååång stund på stan. Först hittade jag ingenting, sen såg jag den randiga tröjan som hängde på väggen. Kärlek vid första ögonkastet!!!

Sen åkte vi till Netto och köpte godis. Jag fick mitt gratis. Köpte cykelbelysning som kostade 25 :-, sen när jag betalade så kostade allt bara 25 :- tillsammans! Haha

Åkte hem och tittade lite på tv ( händer inte så ofta), sen gjorde jag mig i ordning och cyklade in till stan för å träffa Jennifer och hennes kompis Felicia! Fick vänta en halvtimme, bara för att deras buss gick en halvtimme senare än dem trodde! Haha.
Så skulle vi gå å äta på Cecil tänkte vi, å när vi kommer dit så är det hur mycket folk som helst. Så det blev lite ekonomiskare mat. Gissa! Donken såklart! Haha :P

Åkte hem efter en rolig stund med roliga tjejer! Såg slutet på Alla Älskar Alice, konstig film, men sak samma! Åt lite godis (fast det inte är söndag) och sen hamnade jag här! På en stol framför datorn!


Imon är det sista seriematchen! Då måste vi vinna!
Och innan matchen ska jag till stan med Malin! Fint serru!
Och på kvällen är det avslutning med fotbollen, äventyrsbanan! RoligtRoligt!


                     
            <----- SistersSisters!!!


Ha det bra allihopa! 

                                           // Matilda !!!      
                  


                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback