String och Push-Up :)

               


Sara ' säger:

Sofía . säger:

vad ska du på dig ikväll?

Sara ' säger:

ska vi köra på mjukisbyxor eller ?

Sofía . säger:

haha klart

Sofía . säger:

åh, typ tejer spelar bättre fotbollströjan !

Sofía . säger:

haha

Sara ' säger:

ja, " tjejjer spelar bättre fotboll, men killar är bra på resten "

Sofía . säger:

haha precis

Matilda. säger:

haha!

Elr så kör vi på den mer nakna stilen!

Sofía . säger:

lr tejere spelar bättre cs

Sofía . säger:

jaa ! nakenfisar

Sofía . säger:

det är super inne !

Matilda. säger:

Haha

Matilda. säger:

Jaa, jag vet

Sara ' säger:

hahah

Matilda. säger:

bara ha string och push-up

Sofía . säger:

haha , men matilda då det är aldelles för påklätt !

Sara ' säger:

sen skrive vi tejere spelar bättre cs på asset ^^


 
Ni är fina ni! <3         ( Snart kan emma va med oss jämt oxå!, förhoppningsvis! )



Det va kul igår kväll ! <3

Och hoppas det blir kul ikväll, men kul å komma dit och alla andra redan sitter där! Elr kul och kul, kallas PINSAMT!
Fotbollsgala nästa. Here we come!

Nu är det LOVLOVLOV och på tisdag åker jag till Stockholm med mor och far och lillasyster!

AjsingBajsing, jag måste nog fixa mig i ordning snart, måste måla en teckning på mina naglar! Och så måste jag ta på mig FestBlåsan oxå och gå till frisören och fixa en fin Galafrisyr och och sen måste jag på förfest i klubblokalen, Där ska vi äta förfestmiddag! PIZZA!

Men först av allt ska jag avsluta denna blogg och så ska jag ge mig själv en stor kram, för att jag har så underbara kompisar!

Och jag gillar musik! Och mina kompisar! Och rött! Och sött! Och min familj! Och mina hundar! Och min fågel! Och min klass! Och fotboll! Och jaa, jag gillar helt enkelt mitt LIV ! ♥


Ha det underbart <3

                                          // Matilda!                                 ♥         ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

" Snart kan emma va med oss jämt oxå!, förhoppningsvis! "

Vi läängtar xD

HAHA, äLskar er (v


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback