SkruttPlutt é gutt

Pyret!                Grr ; )                     


FintFintFint! Elr hur ska jag säga?!

VG på svenskaprovet! Det trodde jag ALDRIG!

Nu är det bestämt! Blir Stockholm på höstlovet! Ska bli roligt och jag ska shoppa loss :) (Hoppas bara jag hittar massa! ) Sen får jag se vad jag hittar på mer. Plugga matte blir det nog oxå, har ju prov veckan efter!


Elefanten på tråden- Britt-Erik! Haha, den är brabrabra!


Och ni får ha det bra allihop, det ska jag ha iaf! Plugga Kemi! Inte så roligt! Men det får väl gå!

Au revoir! 
                 // Matilda!                                                              


Kommentarer
Postat av: Lena

Shiit, roligt i teknik eller? VG på svenska, i Kbg fick vi g bara .. GUTT MATILDA :)!

2006-10-24 @ 21:21:18
Postat av: Sara

Bra där Matilds :D Du är BÄST !

Fin bild du hade där också (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback