Bumbibjörnlåtarna <3

♥Har jag blivit helt knäpp, elr är finns det fler som diggar bumbibjörnlåtarna?♥


Lägenhetsprojektet ska vara klart den här veckan! Jag fattar inte hur vi ska hinna! Kunde hon inte ha gjort lite bättre grupper, en tysk och en bonde och två "normala" människor! Dålig kombination, menmen! Hoppas det blir bättre grupper nästa gång, så att det går bättre då!
VG på materialläraprovet iaf, elr VG- då, menmen!
Svenskaprov på fredag! Fatta att jag inte fattar ett skit!

Nu har jag iaf köpt en ny, fin cykel och en undulat! Och så har jag tagit två till hål i öronen!
Så nu är jag snart pank, elr nästan iaf! Nu måste jag bara köpa en vinterjacka, vinterskor, gympadojjor, byxor och jaa..massa mer antar jag!

Nu är fotbollssäsongen slut :(
Dags å börja träna på egen hand nu då! Yami verkar ju bra! Får se hur det blir! Lite löpning kanske blir bra!?


Livet är så grymt orättvist ibland! Varför just du?! ♥


Ha det bra allihopa!
                                             // Matilda







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback