(:

En vecka har redan gått på lovet! Fasiken va tiden går fort och man hinner ju inte göra allt för mycket heller.

Fredag 22/ 12 - StädStädStäd, städade hela förbannade dagen!

Lördag 23/ 12 - Åkte till Kalmar och va där på eftermiddagen/kvällen.
                            Sen drack jag glögg med familjen :)

Söndag 24/ 12 - JULAFTON! Va hos farmor och åt julmat, men ajsing, det va inte lika gott som det brukar                vara!
                             På kvällen va jag hemma med familjen. Mys och julklappsöppning!

Måndag 25/ 12 - JULDAGEN! Hemma och hade julmys med familjen.

Tisdag 26/ 12 - ANNANDAG JUL! Farmor va och åt mat hos oss!
                           Mellandagsrea och Jeansrea, köpte typ ingenting!
                           Promenad med Emma på kvällen :) ♥

Onsdag 27/ 12 - Stan med Emma och Sofia :) ♥                          
                              Körskolan på kvällen med mamma och pappa! ♥

Torsdag 28/ 12 - Kalmar med Pappa och Malin ♥Blev inte direkt pank när jag va där!

Fredag 29/ 12 - Plockade iordning på mitt rum :/
                        Stan med Pappa ♥, kollade synen och pappa förnyade sitt pass. Köpte ett par skor :)
                        Va med Sofia på eftermiddagen :) ♥


Japp, så har min vecka sett ut. Och i morgon ska jag till stan igen. 5 dagen i rad som jag ska kolla på grejs i affärer :) Nice..haha

På söndag är det nyårsafton och nu har det kanske löst sig med vad Sofia och jag ska hitta på :) "Saften" är nog fixad iaf, känns som ett steg framåt :)


Ha det bra, det ska jag försöka med iaf :)
                                                                         // Matilda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback