2008-10-03



Helfin bild (not), men jag är pepp på morgondagen och dessutom känner
jag ett stort behov av träning. Fetvarning på dagen: Syster har bakat så
hon fixade fika klockan 13.00: Bullar, negerbollar (ja, man säger så) och
kladdkaka. Och efter skolan drog jag till stan för fika med Sofia: Äppelpaj
med vaniljsås. Mat hos mamma vilket resulterade i efterrätt: Chokladmousse.
Hur många varv blir det på slingan?

Klassfoto idag, ställde mig på tå i hopp om att få stå, men det hjälpte inte
så mycket, fick den sista sittplatsen, jag tackar VERKLIGEN inte! Och jag
har klädproblem tack vare den obekväma kjolen :/

Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Sofia

jo snygg bild. jag blev opepp ! men det löser vi ;)

2008-10-03 @ 23:07:50
Postat av: micaela

pilatesbollen i högsta hugg, heja

Postat av: Matilda

Haha, pilatesbollen är bäst ;)

2008-10-04 @ 08:38:18
URL: http://matildautanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback