2008-10-24

Jag får ångest varje gång jag går in på mitt rum, så har det varit de
senaste två veckorna. Det är dammigt och stökigt och jag orkar inte
städa. Högskoleprovet imorrn och jag är verkligen inte sugen på det,
det når sitt slut vid 16.20, döden på mig, så det blir väl hem och äta
och fixa och ta tvåminuterspromenaden. Den svarta från asos blir
det imorrn och nu ska jag dränka mig i badkaret. Bad och
veckorevyn, tacopaj och idol, sömn. Så ser kvällen ut.

2 månader kvar till julafton,

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Sara

åhej, 3 månader kvar till 19 då!

Lycka till på provet imorrn min fina! :)

Postat av: Anonym

har en viss studentskylt något me att du har ångest när du går in på ditt rum?

2008-10-25 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback