2008-10-21



När jag satt och kollade i ett gammalt fotoalbum förut drog jag slutsatsen att min
klädstil när jag var liten var äckligt ful, som man ser på bilden så hade jag för det
första en extremt snygg baddräkt matchat med en rosa kjol, fräscht! Men jag ska
kanske inte påpeka att min klädstil nu är sådär supersnygg heller, men det på
bilden tillsammans med min heta toffs på sidan måste nog vara 90-talets snyggaste outfit!

Bilden är från Lanzarote-96 (eller var det 97?), det jag vill komma till är i alla
fall att det nu endast är 5 veckor och 4 dagar kvar tills planet lyfter från Kalmar
flygplats och innan dess ska jag ha hunnit bocka av alla mina punkter på listan
med måste-saker innan jag åker. Det som står högst upp på listan, som jag är
mest laddad för är den 7:e november, två veckor och 3 dagar- Malin, Frida, Jossan, Andy.

För övrigt peppar vi för helgen!

Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖÖÖÖÖÖTA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback