2008-10-08

Jag insåg just något fantastiskt. Satt och kollade i min kalender och
tog upp mitt schema och tog en kik på torsdagen, och hoppsan vad
såg jag då!? Sovmorgon till 9.30, tur för mig att jag kollade det nu,
annars hade jag gjort samma misstag imorrn som jag gjorde förra
veckan! Bingo.

Och mitt: "Gå och lägga mig innan halv tio" känns lite halvkört idag,
jag jobbar vidare med det helt enkelt, för någon vecka ska jag klara
det fem kvällar i alla fall. Ikväll blir det om fem minuter, men jag har
ju trots allt sovmorgon imorrn.

Puss och godnatt,


Jag finns här för dig som du finns där för mig,

Kommentarer
Postat av: micaela

om du vill med den första november så tycker jag att du ska det ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback